hoe hete de ipod classic vroeger?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Amadea
12 jaar geleden
Vroeger? Toen had je een walkman!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zei altijd, daar loopt een wous met een walkman.
Het is n.l. wel asociaal gedrag, of het nu met een walkman is of met een ipod. Je sluit je af voor de medemensen waar je tussen rond loopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Amadea : PRECIES wat ik wou schrijven. Hoezo, vroeger ???
En Ineke ; helemaal gelijk ; aso-dingen waren het , zijn het en blijven het. Helaas denken mensen die niet zonder kunnen daar altijd anders over (althans, zolang het over zichzelf gaat ; bij anderen zien ze het effect wel. Geldt precies zo voor mobieltjes trouwens).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap alleen nog niet wat de temperatuur met de rest van de vraag te maken heeft. Hete Ipod ? Gaat-ie dan niet stuk ?

Het beste antwoord

De iPod Video ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie :)

Andere antwoorden (2)

iPod natuurlijk :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het begon met de Ipod in 2001, waarna er meer versies met meer of minder functionaliteiten zijn uitgekomen. Daarom is men de eerste Ipod de Ipod Classic gaan noemen. En heeft men de volgende Ipod's steeds weer een achtervoegsel gegeven in de naam...

Toegevoegd na 1 minuut:
*de eerste* moet zijn een van de eerste van die generatie